Sopimuksen tarkoitus
Palvelusopimuksen tarkoituksena on huolehtia asiakkaan ICT- järjestelmistä ja tietosuojasta. Jotta tietotekniikan käyttö olisi tarkoituksen mukaista, on käytettävistä ohjelmista ja laitteista pidettävä huolta ja näin varmistaa luotettava toiminta kaikkina aikoina. MJI tarjoaa palvelukokonaisuuden vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeita. Ota yhteyttä niin sinulla on tuki lähelläsi…
Pääkohdat
Palvelusopimuksen aloitus ja eteneminen:
1. Tehdään järjestelmien kartoitus sekä tarvittavat toimeksianto- ja salassapitosopimukset.
2. Asennetaan etähallintaohjelmistot.
3. Tehdään laitteiden sekä tietoturvan tarkastukset. Luodaan raportti epäkohdista.
4. Täytetään yhdessä MJI:en kanssa tietoturvan- ja tietosuojan tarkastuslista.
5. Selvitetään palveluntarjoajat ja asiakkaan tarpeet. Korjataan tarvittaessa.
6. Tarvittaessa luodaan käytännöt tietojen käsittelylle ja käytännöille.
7. Tarvittaessa koulutetaan työntekijät noudattamaan käytäntöjä.
8. Järjestelmiä ylläpidetään sopimuksen edellyttämällä tavalla.
9. Asiakas pidetään ajan tasalla tarvittavista toimenpiteistä sekä muutoksista.
10. MJI kehittää palvelua asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.
Kokonaisuus
Työasemien jatkuva etävalvonta ja tarkastus 1 kertaa/3kk
etäyhteydellä, puhelintuki, etähallinta sekä sähköpostituki
alkaen 32,50 € / työasema / kk
Työasemien vuosihuolto kerran vuodessa erikseen sovittuna
aikana alkaen 65,00 € / työasema + kmk
Ohjelmisto- / työasemaongelmien selvitys etäyhteydellä
60,00 € / h ja asiakkaan luona 65,00 € / h + kmk
Hinnat alv 0 %